شنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۴ Saturday / 6 December / 2025
×

به گزارش منابع خبری معتبر، رئیس بخش صنعت و رتبه‌بندی ناشران بورس در مورد موضوع رتبه‌بندی ناشران توضیحاتی را ارائه داد. امیر طایفه ابراهیمی، رئیس بخش میز صنعت و رتبه‌بندی ناشران در سازمان بورس و اوراق بهادار، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که هدف از رتبه‌بندی ناشران در بازار سرمایه، […]

اهداف رتبه‌بندی ناشران در بازار سرمایه چیست؟
  • کد نوشته: 1678
  • ۱۷ خرداد
  • 70 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    به گزارش منابع خبری معتبر، رئیس بخش صنعت و رتبه‌بندی ناشران بورس در مورد موضوع رتبه‌بندی ناشران توضیحاتی را ارائه داد.

    امیر طایفه ابراهیمی، رئیس بخش میز صنعت و رتبه‌بندی ناشران در سازمان بورس و اوراق بهادار، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که هدف از رتبه‌بندی ناشران در بازار سرمایه، افزایش شفافیت اطلاعاتی، بهبود حاکمیت شرکتی، و اصلاح ساختارهای داخلی است که از طریق آگاهی ناشران از نقاط ضعفشان ممکن می‌شود.

    او افزود: با ارائه اطلاعات مقایسه‌ای از سال گذشته ناشران، تغییرات در روند بهبود یا افت عملکرد ناشران آشکار می‌شود و ناشران می‌توانند برای رفع نقاط ضعف خود اقدام کنند.

    این مقام مسئول اعلام کرد: انتظار می‌رود با لحاظ تغییرات در دستورالعمل افشا در سال جاری و احتمالاً بازنگری دستورالعمل‌های حاکمیت شرکتی، ضوابط رتبه‌بندی ناشران در سال ۱۴۰۵ در برخی موارد به‌روز شود.

    او پیش‌تر اشاره کرده بود که رتبه‌بندی ناشران اوراق بهادار برای دوره مهر ۱۴۰۳ تا شهریور ۱۴۰۴ همچون سال گذشته انجام خواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *